Toyota Hilux saņēma ūdeņraža dzinēju
Toyota neatsakās no mēģinājumiem izmantot ūdeņraža dzinējus. Piedāvātie risinājumi vēl neizskatās efektīvi un uzticami.
Dzinēji šķiet diezgan bīstami.
Pārbaudes braucienos gadījās neparedzētas situācijas, kuru rezultātā darbinieki varēja gūt traumas. Par laimi viss izdevās.
Toyota Hilux tagad darbojas ar īpašu ūdeņraža dzinēju. Dzinēju nodrošināja Toyota Mirai nodaļa. Mirai puišiem pagātnē ir veicies labi. Tādējādi to jaunajai attīstībai var uzticēties.
Ārēji dzinējs daudz neatšķiras no parastajiem motoriem. Iekšpusē ir unikālas degvielas šūnas. Uzņēmuma pārstāvji stāstīja, ka izdevies radīt tehnoloģiju, kas ļauj ūdeņradi pārstrādāt elektroenerģijā, kamēr automašīna brauc. Automašīnas trūkums ir tas, ka tas izrādījās smags. Citiem vārdiem sakot, jebkurā gadījumā nebūs iespējams attīstīt lielu ātrumu. Vadītājam pastāvīgi līdzi būs jānēsā 3 lieli gāzes baloni.
Lai kā arī būtu, modelis joprojām tiek uzskatīts par eksperimentālu. Iespējams, ka pēc desmit gadiem šādi ūdeņraža dzinēji kļūs par kaut ko pazīstamu.
Dzinēji šķiet diezgan bīstami.
Pārbaudes braucienos gadījās neparedzētas situācijas, kuru rezultātā darbinieki varēja gūt traumas. Par laimi viss izdevās.
Toyota Hilux tagad darbojas ar īpašu ūdeņraža dzinēju. Dzinēju nodrošināja Toyota Mirai nodaļa. Mirai puišiem pagātnē ir veicies labi. Tādējādi to jaunajai attīstībai var uzticēties.
Ārēji dzinējs daudz neatšķiras no parastajiem motoriem. Iekšpusē ir unikālas degvielas šūnas. Uzņēmuma pārstāvji stāstīja, ka izdevies radīt tehnoloģiju, kas ļauj ūdeņradi pārstrādāt elektroenerģijā, kamēr automašīna brauc. Automašīnas trūkums ir tas, ka tas izrādījās smags. Citiem vārdiem sakot, jebkurā gadījumā nebūs iespējams attīstīt lielu ātrumu. Vadītājam pastāvīgi līdzi būs jānēsā 3 lieli gāzes baloni.
Lai kā arī būtu, modelis joprojām tiek uzskatīts par eksperimentālu. Iespējams, ka pēc desmit gadiem šādi ūdeņraža dzinēji kļūs par kaut ko pazīstamu.
Mēs arī iesakām
Aptauja Visas aptaujas
Kurš automašīnas modelis jums patīk visvairāk?